Jeg kan ikke aktivere hardware-Wi-Fi på Lenovo THINKPAD T430

Pin
Send
Share
Send

Sergey, god eftermiddag!

Wi-Fi-ikonet krydses med et rødt kryds, driveren opdateres, fn + f5 forsøgte, startede og stoppede enheden gennem enhedsadministratoren og gennem Intel PROSet Wi-Fi-forbindelsesværktøjet (sværger, at du har brug for at aktivere wifi i hardware), WLAN-automatisk tuning er aktiveret.

Er der andre muligheder?

Svar

Hej. Hardware betyder at bruge en separat kontakt på den bærbare taske. Og din Lenovo THINKPAD T430 skal have en separat switch til Wi-Fi. Det ser sandsynligvis sådan ud:

Og hvis Wi-Fi er slukket af hardware (ved hjælp af denne switch), er det ikke muligt at aktivere trådløs kommunikation hverken via Windows-indstillinger eller andre programmer.

Hvis du har tændt for denne kontakt, og Wi-Fi stadig ikke fungerer, skal du prøve at tænde den via "Windows Mobility Center". Hvordan man gør dette, viste jeg i artiklen, hvordan man aktiverer Wi-Fi på en Lenovo-bærbar computer. Og hvis du har Windows 10 installeret, kan du se artiklen Trådløst netværk - Deaktiveret i Windows 10. Wi-Fi tændes ikke.

Men jeg tror, ​​du vil være i stand til at tænde Wi-Fi ved hjælp af kontakten (hardware) på sagen til din Lenovo THINKPAD T430. Du kan tænde den, derefter slukke den, genstarte den bærbare computer og tænde den igen. Sandt nok, jeg ved ikke, hvad du har der med chaufførerne. Har du installeret dem fra Lenovos websted til din model. Nå, i Intel PROSet-programmet skal du også kontrollere indstillingerne. Og så ændrede du sandsynligvis forskellige parametre, da du forsøgte at tænde den trådløse forbindelse.

28.09.18

5

Spurgt af Yuri

Pin
Send
Share
Send

Se videoen: How to Downgrade the BIOS on your Lenovo ThinkPad T430X230 (September 2024).

essaisrff-com